Czy w hotelu jest recepcja?
Boutique Residence to hotel samoobsługowy. Recepcja działa online w godzinach 8:00 – 21:00.
Dla naszych Gości w trakcie pobytu dostępna jest całodobowa recepcja online.
Jak się zameldować? ZOBACZ VIDEO - KLIK
Zameldowanie odbywa się w dwóch prostych krokach:
1. Wypełnij kartę meldunkową otrzymaną od nas w wiadomości email/sms po dokonaniu rezerwacji.
2. W dniu przyjazdu pod tym samym linkiem w zakładce "Odbiór kluczy" znajdziesz kody do drzwi oraz numer apartamentu. Możesz udać się bezpośrednio do swojego pokoju.
Godziny zameldowania i wymeldowania
Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00.
Czy jest parking?
Tak, w celu rezerwacji prosimy o kontakt z recepcją. Obowiązuje dodatkowa opłata.
Czy można płacić gotówką na miejscu?
Ze względu na samoobsługowy charakter hotelu płatności należy dokonać przed przyjazdem przez otrzymany link.
Jak dojechać?
Hotel zlokalizowany jest 500m od stacji PKP Gdańsk Wrzeszcz. Można także skorzystać z transferu taxi z lotniska/dworca, w celu rezerwacji prosimy o kontakt z recepcją.
Czy są dostępne śniadania?
Tak, w naszym hotelu śniadania dostarczamy pod drzwi Twojego apartamentu. Podczas rezerwacji wybierz pakiet ze śniadaniem lub skontaktuj się z recepcją jeżeli już dokonałeś rezerwacji. Zamów śniadanie dzień wcześniej do godz. 21:00. Cena za zestaw to 40zł.
Czy można przyjechać ze zwierzęciem?
Tak, do naszego hotelu można przyjechać wraz ze swoim pupilem. Podczas rezerwacji poinformuj o tym recepcję - koszt pobytu zwierzaka wynosi 100 zł za cały pobyt.