Pytania i odpowiedzi
-
Czy w hotelu jest recepcja?
Boutique Residence to hotel samoobsługowy. Recepcja działa online w godzinach 8:00 – 21:00.
Dla naszych Gości w trakcie pobytu dostępna jest całodobowa recepcja online. -
Jak się zameldować? ZOBACZ VIDEO - KLIK
Zameldowanie odbywa się w dwóch prostych krokach:
1. Wypełnij kartę meldunkową otrzymaną od nas w wiadomości email/sms po dokonaniu rezerwacji.
2. W dniu przyjazdu pod tym samym linkiem w zakładce "Odbiór kluczy" znajdziesz kody do drzwi oraz numer apartamentu. Możesz udać się bezpośrednio do swojego pokoju. -
Godziny zameldowania i wymeldowania
Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00. -
Czy jest parking?
Tak, w celu rezerwacji prosimy o kontakt z recepcją. Obowiązuje dodatkowa opłata. -
Czy można płacić gotówką na miejscu?
Ze względu na samoobsługowy charakter hotelu płatności należy dokonać przed przyjazdem przez otrzymany link. -
Jak dojechać?
Hotel zlokalizowany jest 500m od stacji PKP Gdańsk Wrzeszcz. Można także skorzystać z transferu taxi z lotniska/dworca, w celu rezerwacji prosimy o kontakt z recepcją. -
Czy są dostępne śniadania?
Tak, w naszym hotelu śniadania dostarczamy pod drzwi Twojego apartamentu. Podczas rezerwacji wybierz pakiet ze śniadaniem lub skontaktuj się z recepcją jeżeli już dokonałeś rezerwacji. Zamów śniadanie dzień wcześniej do godz. 21:00. Cena za zestaw to 40zł. -
Czy można przyjechać ze zwierzęciem?
Tak, do naszego hotelu można przyjechać wraz ze swoim pupilem. Podczas rezerwacji poinformuj o tym recepcję - koszt pobytu zwierzaka wynosi 100 zł za cały pobyt.